trafikolycka :o

såg titanic igår samtidigt som jag chattade med mattias,, deeen e sååååå bra även fast man sett den typ 1000 ggr så gråter man lika mkt :) 

iaf så idag var vi och hälsade på hos dom som köpte tjejen av oss för att se hur hon hade det osv sen när vi skulle hem så springer det upp en älg bakom våran bil och krockar med den bil som vi möter :o så vi var tvungen att stanna och hjälpa dom stackarna, den lilla tanten var jätte chockad :( men som tur var så blev
ingen skadad :) men jag fick stå och leka trafik polis och vinka åt vilket håll alla bilar skulle köra haha xD snart ska jag iaf äta sen får jag se vad som händer, ska göra denna kväll så bra som möjligt ;D *


så gammal bild :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0