smile like nothing happens

nu ska det var nog med depp! pallade inte skriva igår för gjorde typ inget ovanligt :) iaf så idag hade vi matte sen skulle vi typ ha nån tävling med dom andra ettorna på JB men våran klass kom 2:a så det sög "/ men det var ändå sjukt tråkigt pris så det var lugt xD I morron har vi bara en lektion sen ska jag gå på ernst&young och fråga om praktik plats, hoppas hoppas hoppaaaaaaas verkligen att jag får den för det hade varit så coolt plus att då behöver jag inte lägga ner mer enegri pöå att leta efter en plats (a) så nu i kväll har jag bara åkt runt i en biil ;) så har jag försökt komma på något att skriva på mitt CV och PB som jag ska lämna tilll dom på ernst&young i morron :) fast de går inte så bra men aja kommer nog gå till slut, ska iaf se film nuu snart hejdåå :) 



fina berlin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0