ÖGAT :O

har cp ont i mitt öga "/ hoppas inte det e ögoninflammation eller nått då avlider jag -.- asså denna dag har varit såå chill så det finns inte :D vi hade vikarie på engelskan så tror typ ingen i klassen jobbade speciellt mkt? :) sen då fick vi sluta typ en halv timme tidigare så slutade 10 i 11 ;D då gick jag och ebbA på gina jag köpte ett bar byxor och ebba köpte en fin kofta :) sen gick vi på peking och åt kinamaaat as gott, sen satt vi där typ as länge och prata så gick vi på stadsbiblioteket och satt i dessa sköna fotöljer och pratade ännu mer så mötte vi mattias och vi följde ebba på tandregleringen där jag och hon typ knäckte oss as mkt hahahahaah så himla mkt jag skratta asså :) sen gick vi typ bara pöå stan och sen åkte jag och mattias hem jag koka nudlar fixade en massa saker med mig sj och sååå nu är jag här :) 



hahahaha så muppig bild på mig :O :O sen förra sommaren iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0