låttext!

LÄSVÄRD!!!!!!!

Good bye my lover good bye my friend
you have been the one for me
blir ledsen när jag tänker på hur olyckligt kär jag var
och börjar sörja när jag kommer ihåg vad du sa
du kanske har rätt vänskap räcker till
som när vi myser kollar på film och lite till
jag accepterar allt du säger och allt du sagt
förstår om du ser oss olika som dag och natt
men snälla förstå, min saga får jag leva med livet ut
annars skulle jag aldrig klaga
min hemlighet är ingen hemlighet mer du ser igenom hela min sanning
och problemen blir fler
jag lägger kärleken bakom mig
det var bara skit tog för mycket enegri och gjorde mig helt paranoid
frågar mig själv hur ska jag göra för att få henne kär
svaret är simpelt, det är omöljligt jag svär,
så jag lyfter på hakan och siktar mot bättre tider
skiter i dethär,
förstår inte varför jag lider
jag var så kär i dig,
skulle göra allt för dig
skulle kunna dö för dig men du är inte värd mig yeah
du fick mig att bli sårad men helt seriöst du är inte värld mina tårar
jag var så kär i dig
skulle göra allt för dig
skulle kunna dö för dig
vill inte vara för hård
men alla svåra och hårda nätter som jag gick igenom
och kommer ihåg är något jag inte vill uppleva igen

jag biter ihop och accepterar att du är min vän
lite skrattretande, allt som hänt mellan oss
, jag borde aldrig ge mig in i det jag kom loss
man lär sig av sina misstag
vi två blev aldrig en,
men jag höll ut,
saknar tiden när du rättade mina stavfel och lärde mig ord
jag sa att jag blev arg men jag log det
fick mig att bli starkare,
elin du är min drog och jag blir din knarkare
jag skulle dö för dig men det är över nu
jag går min väg och du går din väg
vi tar förväl jag orkar inte leva såhär olyckligt kär
jag var så kär i dig skulle göra allt för dig skulle kunna dö för dig
men du är inte värd mig yeah men helt seriöst du är inte värld mina tårar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0