ingen skola imorron

as sköönt att det inte är någon skolA imorron ;D idag hade vi so utan lärare så typ ingen jobbade utan killarna (eller dakas dåra) satt och sjöng bög låtar? typ alla tjejer vR i bibblan förutom jag och ebba vi var med killarna hahha :) så hade vi luch rast med nån s konstig mat, sen metorstid där vi bara satt i ring och pratade om olika frågor sen fik vi sluta så jag gick hem till ebba och hämtade mina grejer som jag hade kvar där sen i helgen sen åkte jag hem och soov haha :) nu vill jag göra något roligt så ska se vad som händer :) btw jag har ingen skola imorron för vi har studiedaag så ska sova länge länge länge :D btw igen, älskar att pappa kopplat in bas-lådan till den stora laptopen, blir mkt musik dååå :D

hatar att man har typ berg-och-dal-bana-humör vill bara lägga mig ner och dö :( sen bara jippiee :D sen dööö :( fett jobbigt, cp tankar som ska finnas, vill sluta tänka ju :( LOVE till alla som bryr sig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0