igår...

hade n awesome dag igår, först typ rundvandring i stan med nån historie-gubbe :o sen hade vi "möte" med klassen osv sen lunch och sen dansa vi zumba :D det var as kul fast svårt så ma såg ut som en mupp :o hahaha iaf så gick vi hem till ebb sen och fixa oss håret/smink osv för kvällen så satt vi och chilla på hennes rum med musik innan vi gick ut och åt pizza :D så gick vi runt på stan ett tag sen mötte vi upp tobbe och kristoffer :) så åkte vi runt i deras bil för att hitta ett parkeringhus och hotell så när det var fixat gick dom på uteservering och jag och ebba stog utanför vis staketet fett mobbade för vi var små och inte fick komma in "/ hahaha ne men det var lugnt för vi hade egen dricka så :D sen bstämmde vi oss att vi skulle se kvälls bio så de gjorde vi fast filmen var inte så bra haha XD sen då skullle jag vänta på nattbussen skulle komma typ 20 över 12 men den km fan alrig :O så stog typ i en timme och vänta innan jag ringde och  fick skjuts hem hahah x) så var hemma typ 2 när jag egentligen skulle kunna komma hem 1 om bussen hade kommit, fast det var lugnt för fick tid att prata med kristoffer och tobbe då x)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0