hihi förlåt men tycker dessa e roliga (a)

HAR DU...

Druckit alkohol? - haha jaa? :)

Rökt vattenpipa? - neeh :D

Fått ett sugmärke?- ja :P

Gjort ett sugmärke? - hehhe japp ;D

Har haft oskyddat sex? - inte oskyddat :o

Har strulat med fler än en person under 24 timmar? - nej im not a player dude! :D

Gjort något dumt? - hahah, JA :D

Gjort något som du ångrar? - det har jag nog

Strulat med ditt ex? - HHAHAHHAHA, eeehmm vaah? kanske (a)

Fixat dig i timmar? - 2 timmar :D

Gråtit inför mer än 10 personer? - vänta ska räkna... Nej högst 8 var det :)

Smygit ut? - ne behövs inte :)

Haft kvar känslor från ett tidigare förhållade? - yes but baby it's oooover nooww tror jag man vet aldrig :(

Sovit brevid någon av samma kön? - japp? :)

Sovit brevid någon av motsatt kön? - haha jaa :)

Lekt med någons känslor? - fortfarande ingen player :D

Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? - JAO!

Gråtit dig till sömns? ja :(

Gråtit framför någon du älskar? - ja många "/

Kysst en tjej? - bara pussat (a)

Vaknat av att du gråter? - japp....

Skrikit ord som hora och slampa till någon? - på skojj ;)

Slagit någon på skoj? - hahaha typ jämt (a) men dom förtjänar det :o

Blivit slagen på skoj? - jaaa :o

Lärt känna över 10 stycken nya människor - jaa ekonomer gott folk :D

Gått bakom ryggen på någon? - nej vill jag inte påstå :)

Badat i havet? - JAA :d havet is the shit :)

Har haft snöbollskrig? - haha ja :)

Sett en hel fotbollsmatch? - nej, eller jooo en på riktigt men inte på TV, det är slös med tiid

Inte sovit på en hel natt? - japp

Varit på sjukhuset? - jaa :o

Sovit i över 12 timmar? - njee tror jag inte :)

Sett en film mer än 10 ggr? - hahaha jaa :D

Tagit någon på röven? - heheheheheh japp

Lärt känna någon via internet? - det har jag :)

Velat dö? - just för stunden ja!

Fått ett IG? - på ett prov meninte som betyg :)

Åkt buss i över 10 timmar - Nejj :o

Varit ute en hel natt - jaaaaaa :D som bäst då ju :p

Blivit tagen av polisen - neh :)

Skällt ut en lärare - vfr ska jag? XD

Svikit en vän - nej inte vad jag vet <3


Kommentarer
Postat av: Martina

Sv: Fixar det ikv jenny ;DDD

2011-09-22 @ 10:11:45
URL: http://mupphest.devote.se
Postat av: Nathalie

vad tycker du om metallic trenden som gäller i höst och vinter? HOT or NOT?:D

http://liborius.devote.se/blogs/12607774/metallic--aeskar-det.htm#WriteComment

2011-09-22 @ 18:11:37
URL: http://liborius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0