Glad för en sekund...

... hoppas bara det håller i sig :D :D :D 

asså shit idag när jag kommer till skolan och ska gå upp till porten så öppnar en kille den så går han ut och förbi mig i trappen och han var seriöst aaass snygg så kolla han in i mina ögon och jag typ avled så fina ögon han hade (a) (a) hahahaha så typiskt mig ;) men iaf idag så hade vi bara en lektion som vsnligt, men den var ovanligt dryg -.- sen så var jag på stan meed ebba och vi köpte lite träningskläder osv till idrotten sen va vi och köpte fika på skånskan och satte oss vid norre port och fika :) så gick vi runt sen satte vi oss i en lekpark och sjöng till en massa låtar, hahaha fiskshot ebba ;) sen när jag kom hem så åt jag sen bytte jag om och gick ut på en power walk det var riktigt skönt :) borde egentligen skriva på mitt personliga brev men shit vad svårt de e asså :o denna dag blev just bättre, bara detta inte är något skämt nu :) hihihihihihihihihihihhihihihih buuuuuus 



denna FIIINA bild tog jag när jag va på PW haha finns skog överallt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0