giveemeee everything toningt nananna

denna dag har varit awesome fast jag var galet trött :) vi var ju som sagt på Gekås i ullared på studiebesök och hörde typ när en tjej berätta om köpcentret, sen fick vi shoppa såå det var kul men vi blev klar ganska snabbt så vi tänkte gå tillbaka till bussen så vi skulle få våran lunch men då var ingen lärare där så vi väntade ett tag så tillslut kom busschauffören och låste upp så jag och ebba satt men en del killar i klassebn och åt sen åkte vi hem försökte sova på bussen men dom bakom skrek så mkt såå det gick inte så bra XD sen när vi kom hem följde jag ebba och hennes mamma till hava java och fika innan de skulle på utväcklingssamtal :P jag hade oxå det idag :o men det gick bra min mentor är så snäll så :) nu ska jag fläska sen vänta på idol ;D:



en fin sommar bild men sjuuukt bleka ben :o eller aa den var fin om man bortser från mitt fejjs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0