gårdagen!

aaa igår så var det rätt vanlig skol dag hade roligt på tyskan som vanligt, så kul grupp asså xD sen mötte jag upp Mattias och vi gick typ runt på stan en massa sen åkte vi hem och jag gick ut och powerwalka :) såå idag så hade vi sex och samlevnads förmiddag på biblioteket hahah det var rätt kul, för dom hade roliga komentarer men annars så va det inget nytt utan man visste ju allt redan :) sen hade vi lunch och svenska och svenskan var chill vi skulle typ bara skriva en kort text sen så lekte vi en massa och åt glass :D :D :D efter skolan gick jag och Ebba och shoppa lite innan min buss kom så nu har jag bara legat och dega i soffan hihihi :D 

JUSTEEEEEEEE idag så beställde vi min resa oxå, så vilhelmina och norrland here i come ;D 



Kommentarer
Postat av: Martina

YEEEEEEEY JAG KMR PAXA DIG NÄR JAG KMR HEM :DDD DÅ MÅÅÅSTE DU LEKA MED MIG OKI? :****

2011-09-21 @ 20:23:49
URL: http://mupphest.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0