duktig flicka :D

idag så hade jag sovmorgoon eftersom vi inte behövd gå till skolan idag :) sen var jag duktig och peela/skrubba/tvätta/raka mig osv sen fixade jag mig sen gick jag ut och letde praktikplats så fick jag äntligen en :D :D :D fett glad för det, sen var jag super duktig och började tvätta mina kläder eftersom tvättkorgen var överfull och sen städade jag mitt rum plus ren bäddade sängen och allt det på bara 4 timmar super womaaan hahah:D
fuck att jag var så osmat och trodde att idol slutade kl 9 igår så jag bytte kanal ?!?!?!?!?!?!?!?! men som tur var så såg abbe vilka som åkte ut och vilka som inte gjorde det så han ringde och berätta ;D men fuuuuck ville ju ha leonard:( så himla snygg han var typ avled lite (a) stackars abbe fick höra mig sitta och dampa hahahahah vad har man inte sin bästa vän till ;) <3



ehehehe skulle vilja va en pingvin :o dom hittar en tjej/kille sen e dom tsm livet ut, inga svek och brustna hjärtan här inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0