dålig uppdatering

yees dålig uppdatering jag vet (a) iaf så igår var det en riktigt bra dag, även fast jag hade mensverk :D tror fan det var bästa på länge pga eeen liiiten sak helt otroligt :) vi hade iaf först historia det var segt men gick bra ändå sen när vi fick lunch följde jag ebba på donken men jag åt inget för att jag hade sån verk, sen gick vi bort på tränings kompaniet för vi skulle ha idrott där så var det meningen att hela klassen skulle åka buss till tylösand sen powerwalka in till TK igen men vi missade bussen för några var så seg på att byta om hahah (a) så då fick vi powerwalka på samma ställe som förra veckan och vi gjorde det nästan i 1 mil :O men det var jätte skönt så när vi kom tillbaka tänkte jag och ebba basta men då hade dom inte slagit på bastun :( så jag duchsa fixa mig osv sen skulle ebba hem så jag gick på pastahuset och köpte lunch sen gick jag på brogatan och mötte upp M******, men bussen som jag skulle ta var jätte seg men som tur var fick iaf jag och M plats, den stackarn var tvungen att åka värsta omvägen hem (a) men det var riktigt trevligt ;) juste igår fick vi våra skoltröjjor oxå dom var jääätte mysig men min var typ as stor så kommer nog bara använda den på idrotten osv :) 



hahah så himla opassande bild (a) men e hungrig så ska göra frukost nu, jenny goes matvrak wehoo ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0