dagens...

Dagens humör: hmm... lite taggad typ (a) 
Dagens mående: Helt okej :)
Dagens borde: ingeeeentiiing... eller jo egentligen men tänker inte göra det hahah :D  
Dagens frisyr: vanligt,utsläppt med lite volym
Dagens smink: Vardagssmink, mascara,kajal och puder :)
Dagens klädsel: oversize stickad tröja med linne och genomskinliga strumpbuxor  
Dagens planer: inget mer än det jag redan gjort :) 
Dagens materiella vill ha: NYA HÖSTKLÄDER!!!! (fortfarande)
Dagens fundering: om det verkligen kommer hända? :) 
Dagens beroende: min b&j som står i frysen och väntar på mig :o
Dagens tråkigaste: mitt öga
Dagens längtan: Tills feeeest och höstlov :D (samma som sist) 
Dagens superlängtan: kärlek<3
Dagens tidning: ingen just idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0