dagen so far!

skrev inte igår för var typ som vanligt bara så hade ingen lust att uppdatera :) 
men idag så hade vi iaf engelska och vi skulle typ skriva nått brev till våran lärare så hade vi bara genomgång osv så var ganska chill sen slutade vi mohahah :D så jag och ebba skulle gå bort på nygatan för att äta så mötte vi cassandra på vägen så pratade vi lite med henne sen kom hon tillbaka när vi satt och åt så efter vi ätit så gick vi runt på en massa affärer för att ebba skulle fixa praktikplats så tillslut fick hon en på jack and jones :D sen gick vi bara runt på stan tills vi bestämmde oss för att gå på robert's och ta en fika så ebba var snäll och bjöd mig :) <3 där satt vi och prata en massa, eller jag prata och ebba lyssnade den stackaren (a) sen va vi med cassandra och alina (?) och satte oss på nygatan igen och chilla med datorn tills jag skulle gå till bussen så åkte jag hem och vi åt middag hos anna sen när vi kom hem därifrån gjorde jag lite matte -.- as tråkigt men måste ju göras :) får se vad jag hittar påå snart, e sugen på oboy (a) 



WIHOOO finaste bilden :D matte plus oboy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0