awesome!

Har haft en sån awesome dag idag :) segt bara med tidig morron osv men hade först historia så på frukost rasten var jag ebba sanna och alexsandra kvar i klassrummet och alla hade lämnat deras datorer kvar och sedan gått ut så sanna gick runt och facerapea alla xD Olivers FR va bäst alla tjejer bara knäckte sig när dom såg det haha xD men sen hade vi iaf lunchrast och gick bara runt och chillade sen hade vi idrott, så skulle vi bara gå en promenad kan det bli bättre lixom? :) plus att typ alla var jätte taggad på det oxå :) efter idrotten gick vi hem till ebba för hon skulle lämna sina väskor sedan gick vi på stan och bestämmde att vi skulle äta kinamat, super gott! :) sen tog jag bussen till hylte(och pratade med stora björn!)men åkte direkt till anna ist för hem så hade vi det as mysigt spelade tv spel och såg skräck film, först såg vi scream 4 sen när den var slut såg vi att House of wax gick på 6:an så nu kollar vi på den :D natten e lång och även fast jag e grymt trött ska jag tvinga mina ögon att vara öppna så jag kan sova läääänge i morron :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0