you can hate but never break me!

hahahahahaahah omg du är så jävla desperat :o if you only knew hur mkt jag skrattar åt dig ibland asså :p 

känner mig duktig som har lagat mat två gånger idag :D men what to do när pappa inte kommer hem nån gång haha :D nu ska jag snart ut och gå tror jag, sen äta en massa choklad och se på desperate housewives ihihihihih :) tycker synd om våran tyska grupp som inte fick se film idag för att våran klass var borta så var dom tvungen att plugga grammatik ist :( men då fick jag ju prata med sofie oxå, det var länge sen för vi hade ingen tyska förra veckan och har inte sett henne häller så jaa :) aja ska ut nu :) 



hihihih martina bara för du säger att jag e mer blond än dig :o <3 



Kommentarer
Postat av: Martina

HAHAHAHAHAHAH minnen ser inget annat än intelligent ut :DD <3

2011-10-18 @ 20:47:16
URL: http://mupphest.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0