söndag kväll

Svårt att förklara för någon som inte har någon aning. Det är en daglig kamp att ha smärta eller illamående på insidan medan du ser bra ut på utsidan.
haha ikväll så har jag sett fotboll, för abbe's skull :D hahaha men det var spännande ju :o sen så fixade jag fika/kvällsmat, det suger att det inte är nått bra på tv förens kl 9 :/ känns jobbigt att gå till skolan i morron ingen motivation alls men men snart har man inte skola på 3 veckor :D känns awesome plus att en av dom veckorna ska tillbringas i norrland med alla älsklingar :) asså jag har drömmt samma dröm typ 3 nätter i rad, och drömmen e awesome så det gör inget men det suger när man vaknar :) haha asså nu babblar jag nara på för att ha nått att skriva såå aa :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0