ner! ner? nej upp! upp? upp!

har fått sluta min praktik nu, as skönt var det ja (a) så väntar på att jenny och jasmine ska komma så ska vi åka till ullared hahah :D har kännt mig så glad dom senaste dagarna, jätte skönt ju för asså börjar snart tro jag har höst deprition, men som sagt gladare nu, det e la för man fått sova mer oxå :D pluuus en sak till men det kan vi ta sen (a) vfr e det så kallt "/ jag flyttade ju så jag skulle få slippa det men det e kallare här nästan :o :'( btw fick jag mitt klassfoto idag hahahah fyfan vad dålig jag blev på det -.- och skolkatalogen har inte kommit än fast det e ju den man vill ha, för den e ju mest intressant :D 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0