Helgen

igår så var jag i smålandsstenar med jenny hennes barn och pappa på nån typ barnens dag grejs, det var inte så kul eftersom det var mest för små barn så sen när jag kom hem lete jag TANT :D :D gick och plockade äpplen och baka med dom hahah :D så övningskörde jag oxå det gick awesome och e så jävla kul :D iaf sen på kvällen skulle vi hämta jenny på en fest i smålandsstenar så var vi där ett tag haha var kul att prata med massa fyllisar :) så nu idag har jag och pappa varit på ikea i helningborg köpte lite små grejjer till hyllan osv :P ska ut på pw snart tror jag för måste rensa tankarna lite plus att jag har fläskat jätte mkt i helgen (a) 

YOU WILL ALWAYS BE MY HERO <3 even if you lost your mind...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0