DAG 9 till ALLA mina underbara vänner

dag 9 – bild på mig och min bästa vän.

Dessa e mina aldra bästa vänner <3



HAHAHAvadå godmorgon? xD martina minns du vfr jag bara hade sov-tröja på mig där? :o 




OOOOOOMMMMMMMMMMGGGGGGG vad gammal bild hahahah typ 2009, jag dör, borde kolla igenom mina bilder oftare (a) 

har ingen bild på mig och claudine eftersom hon aldrig vill vara med på kort "/ 


jag älskar er alla så hilma mkt, finns alltid för er även om jag inte bor nära, finns så mycket jag har att tacka er för och alla minnen är fan guld värd, saknaaar er as fuck men vi ses snart :) hade inte klarat mkt här i livet utan er <3  älskar oxå mina nya vänner jag har fått här nere i halland såklart, mina vänner är bääst :D <3

Kommentarer
Postat av: Martina

HAHAH åhh ja så sött xD Men det minns jag :DD

2011-10-10 @ 09:53:24
URL: http://mupphest.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0