:)

Idag var jag med anna-stina, vi gick runt och pratade om allt möjligt så köpte vi lite monster och gick hem till mig å såg på roliga saker på youtube haha x) sisa gången jag träffade henne :( men vi bestämde iaf att jag skulle säga till när jag kom hem på loven osv :) imorron smäller det ;) Pappa berättade att några jag var med på nyårsafton i hyltebruk hade frågat efter mig och ville träffa mig igen och att jag skulle höra av mig när jag var nere igen så de kändes ju kul :) nu ska jag komma på något roligt att göra, i morron ska jag tydligen träffa carmen oxå och säga hejdå till den lilla söt ungen :* 




haha bara någon random bild jag tog från mitt album :)

känns ju väldigt kul att du bryr dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0