vissa ljus brinner aldrig ut, jag blir aldrig den samma från och med du

Ja jag har förändras, smärta gör det mot folk

shit vilket väder det har varit :o vaknade avv att det smällde av åskan imorse :O men har haft en super dag! först så fixa jag mig osv sen tog vi bilen till stan och eurostop för vi tänkte äta men då var det så mkt folk så vi väntade och då kom mona så vi bestämmde att vi skulle äta nån snnanstans så då åkte vi in till stan igen sen åkte vi runt på en massaaa ställen t.ex tylösand, sandhamn, Wapnö och stadsgården sen åkte vi tillbaka in till stan och gick på ecspresso house och chillade sen gick jag på h&m och skulle prövs jeans men då höll dom typ just på att stänga så hann inte testa rätt storlke ;( så åkte vi till hylte igen och hälsade på anna så kom roger, fia, saga elias och elliot dit oxå så jag busade en massa med lilla elliot sen åkte vi hem och såg på hur många lingon finns det i världen :D




regniga bilder från tylösand :)

känner mig fett depp, men e väl pga vädret :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0