tävling!

idag var hela klassen i örjanhallen och vi hade typ en massa tävlingar för att lära känna varran mer :) på mitt lag var det jag, emelie,oskar,sebbe och simon och vi vann ;D sen fick vi rast så jag och ebba gick och fixa mitt buss kort osv sen kom typ dom från andra året och prata sen slutade vi så vi gick på eurosko och hitta typ snyggaste skorna :O seriöst måste köpa dom väldigt snart :) sen åkte jag hem somnade typ dirr och sen var jag ute i regnet lite sen såg jag på film, true grit, den sög så se inte den xD i morron blir set sööödertälje ska bli kul att träffa släktingar har typ inte träffat dom på jätte länge :) nästa vecka får man egen dator oxå grumt skönt då blir det mer bilder osv här :) men nu ska jag hitta på något annat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0