sorligaste filmen ever!

idag klev jag upp tidigt fixa mig sen åkta jag till varberg x) va en jätte gullig dansk tant som satt brevid mig på tåget hon pratade typ jätte mkt men jag fattade inget haha (a) sen så mötte jag upp wille osv efter ett tag åkte jag till halmstad igen gick på campino med pappsen å chillade sen åkte vi hem hälsade på roger å hans lilla son hade typ "disco" på gräsmattan och spela typ gammal 70-tals musik samtidigt som han dansade haha jätte sött :) sen då bestämmde vi att vi skulle åka på bio så vi gjorde det och vi såg: jag saknar dig seriöst se den filmen! så jävla jävla sorlig man grät typ 10 gånger minst så den var jobbig men sjuuukt bra :) så nu kom jag hem är trött som tur e då kanske det är lätt att somna i natt (a) ush vill inte kliva upp 20 över 5 imorron :'( :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0