Resa

har varit en mysig dag :) städade ju som jag sa sen kom anna och hälsade på och vi åt smörgåstårta som sagt (a) senkollade jag klart på gossip girl så nu e det bara till att få tag på säsong 4, omg va bra slut det var asså :o sen har jag förberett (stavning?) inför skolan i morron och eftersom jag inte fått något "skol-buss-kort" grejs än så måste jag betala för att komma till skolan i morron? -.- och då kom jag på att jag inte hade några pengar på mitt vanliga buss kort så va tvungen att springa ner på pressbyron (för dom skulle typ just stänga) för att fylla på mitt rese kort eftersom jag bara hade 13 kr kvar, tur jag kom på det iaf :) sen så såg jag en as bra film, no strings attached, sen har det inte hänt så mkt mer förutom att vi bokade en resa idag till södertälje :D :D sjukt nice det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0