pms på allt som rör sig!

omg orkar inte, ljuger du för mig så vet du att det kommer fram

äntligen! :D mitt rum är nu klart, det har tagit typ en vecka att planera och fixa å grejsa men nu så ;) det blev rätt bra gillar "smink bordet" bäst (a) så idag var vi då på ikea de va rätt kul sen kom vi hem och jag fixa typ dom lättaste möblerna för pappa åkte iväg för han skulle hjälpa helene med bilen så efter ett tag gick jag till henne och nathalie och där hade vi skratt fest hahaha länge sen jag skratta så mkt :) böja ändå värsta stört för jag börja skratta helt plötsligt åt ingenting (för jag va så trött eftersom jag klev upp tidigt när vi skulle till ikea) så börjar jag bara skratta mer och mer så då börjar alla andra oxå skratta bara för jag gjorde de så satt vi så as länge xD men åkte jag hem och pappa å jag skruvade ihop resten av möblerna tog sjukt lång tid men vi blev ju klar iaf så då gjorde jag kläm-mackor till oss sen har jag bara kollat på gossip girl (a) ja det var väl det, ska snart lägga upp dagens bild oxå :)

Kommentarer
Postat av: Martina

vem ljuger? :/

2011-08-14 @ 13:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0