my love is not your toy

lite förvirrad här asså men aa
 
Idag har jag somsagt fixat lite grejer till rummet men blev inga möbler idag för dom skulle vi ta senare sa pappa -.- så för övrigt så kom frida hit och så letade hon efter ett hus som hon och hennes kille kan köpa och pappa kände en som skulle sälja ett fint hus så vi alla åkte iväg och kollade på det, min stavning är inte riktigt bra just nu fingrarna är för snabb över tanienterna xD oooh bara en vecka kvar till skolan nu (vi börjar sjukt tidigt på sommaren tkr jag :o) men konstigt nog e jag inte nervös än, fast det kommer väl :) hoppas bara min nya klass blir bättre än den förra :o men e nog ingen som e så illa som den var så kanske ingen risk vem vet :) nu ska jag försöka komma på nått annat så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0