Måndag!

can't live without sunshine can't live without music can't live without lööve (haha den låten e bara för go)


Dagen har varit som vanligt, först hade vi so sen frukost rast så vi gick på ecspresso house igen å jag köpte en chailatte (a) <3 sen hade vi mer so sen lunch så gick jag och ebba på H&M där vi mötte cassandra, synd att sara inte va på skolan idag :) men sen så hade vi mentors timme och det va rätt segt för vi skulle skriva ett CV eftersom dom har fixat praktik osv åt oss vecka 42-43 :D sen slutade vi och jag fick sällskap till bussen, som förövrigt var JÄTTE full så var tvungen att stå brevid en svettig gubbe :( men fick sittplats sen iaf brevid en snygging (A) sen kom jag hem då var det bara att kasta i sig mat sen in till stan igen för då bestämmde vi att vi helt random skulle gå på bio så det gjorde vi :) Det har varit jätte kallt idag seriöst höll på frysa ihjäl och dom bara skrattar åt mig (mina vänner asså) lixom det är jag som kommer från norrland inte ni det är ni som borde tycka det är kallt men nej då jag fryser ihjäl medans ni beter er som ingen ting (a) hahhaa puss på er :) så nu sitter jag med mina jätte hello-kitty tofflor hoppas bara inte att jag fryser så mkt för jag e sjuk för det pallar jag inte bli :O juste min mentor skrev nyss att min sista lektion imorron e inställd :D så bara EN enda lektion i morron, riktigt glad tjej :)

hahahaah simon och linus samtal när vi skulle skriva CV var så bäst x)  



SUPER DUPER gammal bild :) 

nu får du fan ta och göra nånting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0