Kenza :D

idag hade vi matte sen frukost rast som jag å ebba gick till ecspresso house på å köpte vanilj latte, behövdes verkligen hade svårt att hålla mig vaken (a) sen blev det lunchrast och såklart skulle det ju spöregna då bara för att vi måste gå ut :s men va korvstroganoff så vi tjockade oss å gick på donken igen xD sen stog vi vid drottning passagen så det inte skulle regna på oss innan vi gick tillbaka å hade svenska, då fick vi veta att vi får våra datorer i morron :D :D :D, sen efter skolan gick jag å ebba ut på stan så gick vi förbi typ 2 st å ebba bah: shit hon var as lik kenza ju
jag: *vänder mig om* menshit :O DET E JU KENZA!! :O:O å viktor friisk
ebba: haha va ofta?
så stog vi typ å muppa oss å stirra på dom jätte länge innan vi gick fam å fråga om vi fick ta en bild med henne x) men hon hade inte tid för dom skulle just börja filma till modelljakten så vi gick in i gallerian där som skulle va å filma och kollade på så kom cassandra dit oxå :) men då börja typ en tjej dryga med mig så vi fick typ as damp cassandra va nära på att knuffa omkull henne hahah (a) men fick iaf lite bra bilder där ifrån:) sen va jag tvungen att gå till bussen så följde dom mig å jag åkte hem :)




snygging (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0