Hej

uppdaterade inget igår för att gjorde typ inte ett shit :) chillade bara med cola :D men har iaf löst en jobbig sak nu så det var ju skönt och idag fick jag min present av anna (gossip girl säsong 3 på dvd :D :D :D) taack så mkt :) <3 idag var jag i stan och gjorde lite grejer :D åkte dit med pappa men han gick och gjorde sitt och jag gjorde mitt sen när vi skulle ta bussen hem igen hade vi kollat fel tid xD så vi hade missat sista bussen hem det gick bara en till oskarström så då fixa vi så att en kom och hämtade oss där men innan vi var framme så åkte bussen typ först nånstans mitt ut i skogen sen helt plötsligt var vi lååångt ute på landet och åkte?? typ massa bondgårdar och åkrar bara :o men så efter ett tag va vi iaf framme i oskarström då visste vi inte vart vi skulle kliva av så vi åkte typ igenom hela oskarström tills vi klev av haha :) aja vi kom ju iaf hem nån gång :D i morron blir det helsingborg/väla taggar det (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0