härlig dag!

idag hade vi 3 timmars företags ekonomi :o det va jobbigt men vi fick frukost rast så jag och ebba gick och mötte upp cassandra som bjöd oss på frukost :) sen tillbakA till företagsekonomin sen blev det luchrast så jag cassandra ebba och sara gick på donken och skrattade en massa haha sen gick vi ut och chilla i solen satte oss i en park och lyssna på en massa chill musik tog kort osv :D sen hade jag och ebba tyska i typ bara 40 minuter så vi sluta typ 2 timmar tidigare så vi drog ut på stan å letade present till min pappa som fyller år i morron :) seriöst finns typ ingen affär som säljer ask-koppar :O vi gick typ ända bort till sibylla för att hitta en :/ sen var vi på robert's (godaste chai latten i stan där (a)') och fika innan vi gick ut och chilla i solen igen och pratade en massa :) sjukt härlig dag! :)


bild på våra fötter när vi va i parken och chilla på lunchrasten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0