har ingen bra rubrik!

såå skönt att jag bara hade en lektion idag :D hade företags ekonomi och då skulle vi göra en powerpoint som vi ska redovisa nästa vecka :) jag jobbade med Ida-Lina och ebba, det va rätt kul och chill så :) på frukost rasten drog vi på ecspresso house såklart haha :D köpte en frapino men det va jätte kallt om händerna så skulle ha tagit något varmt ist kännde jag (a) men iaf när jag slutat var jag snäll å följde ebba till matan sen gick vi på stan innan vi mötte upp cassandra och sara så när deras lektioner börja igen (för det var bara jag som hade inställt) så tog jag bussen hem och somnade typ dirr på soffan haha (a) nu ska man försöka komma på någon middag, det är överdrivet svårt men därför har man google till hjälp :D jag vill ha pengar nu! ska seriöst skaffa ett jobb tror jag :) hittat så mkt mysiga och fina höst kläder :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0