gårdagen!

igår var jag så trött så jag däcka i soffan därför uppdaterade jag inte men ska berätta vad jag gjorde :)

först hade vi en lektion s¨fick vi våra datorer ääntligen :D så hade vi typ nån lära känna grej så läraren skulle lära sig våra namn osv efter lektionen slutade vi så jag och ebba går och möter upp sara å cassandra men dom hade redan ätit så jag å ebba sket i att äta just då så va vi på stan å kolla affärer plus så kolla vi på nollningen av högskole ettorna det var sjukt kul för ett gäng killar kom i papperssäckar mitt på stora torg och söng medans dom, som går på högskolan i typ 2:an 3:an osv sprudare en massa vatten på dom men papperssäckar och vatten+papper= papper går sönder å grejen va att dom hade INGENTING under inte kallsonger eller nått å säckarna gick bara sönder mer och mer :O hahaha stackarna fyfaan :)  sen så hade sara å cassandra lektion igen så jagoch abbe gick till pasta huset för att äta det var as gott där sen gick vi till nygatan och väntade på att deras lektion skulle sluta så vi satt bara vid datorn då sen när cassandra och sara kom igen så skulle vi på donken för sara skulle köpa milkshake så när vi sitter där får jag typ skratt attack för jag va så trött sen då börjar cassandra typ fejk skratta jätte roligt så en typ afrikan ställer sig bakom "plankorna" som e bakom sopptunnan å kollar jätte konstigt på henne eftersom hon skratta så cp så ser ebba och cassandra det och börjar as garva oxå så fattar typ inte jag och sara nånting så bara vänder vi oss om och då gör han typ väärsta grimarsen så alla tyck knäcker sig helt av skratt så alla på hela donken bara kollar på oss xD sen kommer afrikanen fram till vårat bord säger ingenting och bara kollar på oss (så vi trodde typ att han skulle säga åt oss att va lite tystare eftersom han jobbade på donken) men då börjar han bara göra grimarsen sen bara går han å vi typ dööör XD sen gick de typ inte sluta skratta men sen iaf så gick vi typ lite mer på stan osv sen åkte jag hem å decka som sAGT haha :)

ska berätta vad jag gjort idag lite senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0