catch me if you can! ;)

så sjukt chill schema vi har på skolan asså (a) idag va ju första dagen med riktiga lektioner (förra veckan lärde vi ju bara känna varrandra) så först hade vi so sen frukost-rast sen lite mer so sen lunch rast sen tid med våran mentor där vi bara satt å prata om när vi skulle få våra datorer sen fick vi sluta :D på lunchrasten va jag ebba och cassandra och chilla utanför hotell och restrurangs klassrum hahah då satt de typ några killar åtjejer i ett hörn så när vi gik förbi killarna bah mmmm lammkött bääh hahah fan va vi skratta asså :) sen efter skolan följde ebba mig först till eurosko, köpte mina underbara skor nu lite dyra men var det värt (a) sen följde hon till bussen innan jag åkte hem så när jag va hemma åkte vi ut å chilla med bilen så nu ska jag snart ut på promenad äntligen har ju solen kommit tillbaka när det typ regnat en vecka i sträck :)

Mod. 51, CHILLI

dom skorna var det (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0